Az érett női korosztályba tartozol, és karcsúbb és fittebb szeretnél lenni? Akkor ezeket mindenképp tudnod kell!

Az érett női korosztályba tartozol, és karcsúbb és fittebb szeretnél lenni? Akkor ezeket mindenképp tudnod kell!

Az előző cikkeimben az online edzésekről írtam Neked, azok fajtáiról, előnyeiről, hátrányairól.
Újra olvashatod ITT!

 Mivel elsősorban a korosztályom a 35-40 év feletti nők problémáival foglalkozom, ezek megoldásában segítek, ezért ebben a cikkemben erről szeretnék Neked írni.

Milyen problémák foglalkoztatnak, melyekre és hogyan nyújt segítséget a rendszeres sportolás, és milyen célokat érdemes magad elé kitűzni, hogy fitten és egészségesen teljenek a napjaid?

TOP-probléma: Szeretnék lefogyni, karcsúbb lenni!

Szinte kivétel nélkül minden nőt ez vezérel abban, ha elkezdi a sportolást. Na és persze a diéta motiváló háttere is ez. Az évek-évtizedek alatt felhalmozott kis kalória raktárak eleinte észrevétlenül rakódtak le itt-ott, aztán egyre észrevehetőbb lett, és sokan eljutnak a Na-ez-így-már-nem-mehet-tovább! szintig. Tudnod kell, hogy akármennyire is elszánt vagy, a sikeres alakformálás nem az első 1-2 hétben rejlik. A legtöbben már szinte pár nap alatt várják azt, hogy a testük reagálni kezdjen a diétás étrendre, a feszesítő és karcsúsító gyakorlatokra.
A rossz hírem az, hogy ha meg is mozdul a mérleg nyelve, akkor az első hetekben leadott súly az pusztán egy kevés víz, amit a szervezeted a mozgás és a tisztább étkezés hatására elengedett. Ilyenkor még a zsírsejtek nem kezdenek el zsugorodni.

 

Ja igen!
Ezzel kapcsolatosan egy tévhit: A zsírsejtek képtelenek izommá alakulni! Eltüntetni sem lehet őket!
Egy minimális mennyiségi változás van ugyan, de az teljesen más élettani hátterű, és abból Te semmit nem veszel észre.
Mi történik?
A zsírsejtek MÉRETE fog csökkenni, a zsírsejtek száma gyakorlatilag életed végéig ugyanannyi, akkor is, ha 50 kiló és akkor is ha 75 kiló vagy. A helyzet ugyanez az izmokkal is, ott az izomtónus fog jelentősen változni a megfelelő terhelés-sportolás és étkezés hatására. Az integetőizmok megjelenése nem csak a zsírmennyiség növekedését mutatja, hanem a meglévő izom tónustalanságát is. Ennek oka az, hogy nem kap megfelelő terhelést, azaz nincs használva a karizom, és megfelelő építőanyaghoz, azaz fehérjéhez sem jut. Ettől lesz integetősen plöttyedt.

Akkor mi a megoldás, ha a fő motivációd a fogyás?
A megfelelő ÉLETMÓD kialakítása! Nem kúra szerűen alkalmazott étrend, nem pár hetes-hónapos fellángolás az edzések terén, hogy „nyárra jól nézz ki”!
A fitt életmód kialakításával nem csak nyárra nézhetsz ki jobban, hanem ősszel, tavasszal és télen is.

Mennyi idő kell ahhoz, hogy jól nézz ki?
Ez attól is függ, hogy mennyi felesleget halmoztál fel. Alapvetően egy megfelelő étrenddel, kellő gyakoriságú és intenzív edzéssekkel 2-3 hónap után KELL, hogy észlelhető változás történjen. Centiméterben mérve és kilóra is.
Ha nem történik változás 3 hónap után sem, akkor érdemes megvizsgálnod, hogy amit csinálsz, az valóban megfelelő szakmai háttérrel bír, és azt is, hogy a jól összeállított, személyre szabott étrendet és edzéstervet valóban pontosan betartottad, vagy becsúszott pár kisebb-nagyobb kilengés.

Hamarabb szeretnél eredményt? Ennyi időd Neked erre nincs?
Megértelek! Jó lenne a jövő hónapra végre úgy kinézni, amivel elégedett lennél. Vagy a jövő hétre se lenne rossz. Lehet, hogy találsz majd ehhez csodapirulát, tuti fogyasztóport, ultrahatékony edzéstervet, s tán még fitnessgurut is, akinek ha a tanácsait megfogadod, akkor 1 hónap alatt x kilót garantáltan leadsz (x= az a szám, amit TE helyettesíthetsz be azzal, amit szeretnél).

A TE döntésed, hogy kipróbálod, a TE Életed!

Én egyben biztos vagyok!
25 év tapasztalatával EGYETLEN ilyen alapokon nyugvó TARTÓS sikersztorit NEM LÁTTAM MÉG!

KIZÁRÓLAG olyan tartós fogyást és sikeres alakformálást láttam, ami ÉLETMÓD VÁLTÁSSAL járt együtt, és az az életmód VÁLT A MINDENNAPOK RÉSZÉVÉ!

Minden más a kezdeti változás után kudarcba fulladt, a jojó effektushoz vezetett, vagy nem hozott semmiféle eredményt, és egy lépéssel sem lett közelebb a karcsúbb forma, a fitt életmód és a jobb közérzet.

A TE DÖNTÉSED az is, hogy NEKED MEGÉRI, vagy sem!

Én az életkornak megfelelő FITT ÉLETMÓD kialakításában hiszek, erre törekszem, egészséges élettani háttérrel! Kizárólag EZ VEZET hosszú távon eredményhez!
Ez a célja a weboldalamon megtalálható Online alakformáló csomagoknak, és a Palatinus Fitness Klub Online csoportnak is!

…és amiről most nem esett szó: az egészséges élettani háttér.
A „szeretnék karcsúbb lenni” többnyire esztétikai kérdés. Ugyanakkor a túlsúly egyenesen vezet oda, hogy hormonzavarok, szív-, és érrendszeri megbetegedések, pajzsmirigy működési zavarok, inzulinrezisztencia, és még sok más egészségügyi probléma alakuljon ki.

Erről szól majd a következő cikkem.
Az egészségedért TE vagy a felelős! Tenni csakis TE tudsz érte!
CSAKAZÉRTIS!

Palatinus Fitness Klub