Mit kell tudnod a szénhidrátokról, ha fitt és sportos alakra vágysz?

Mit kell tudnod a szénhidrátokról, ha fitt és sportos alakra vágysz?

Szinte biztos vagyok abban, hogy ha túl vagy pár diétán, foglalkoztál már az alakformálással, akkor a szénhidrátok nem ismeretlenek számodra.

Valószínűleg azt is tudod, hogy erre (is) nagyon kell figyelni ahhoz, hogy búcsút vegyél a meglévő zsírpárnáidtól. Mégis sokan nincsenek azzal pontosan tisztában, hogy mennyi szénhidrátot kell vagy lehet fogyasztani ahhoz, hogy a diéta sikeresen működjön.

Barát vagy ellenség a szénhidrát?
A szénhidrátokra alapvetően szüksége van a szervezetednek!

A legtöbb nő ott rontja el a fitt és egészséges étrendet, hogy nincs tisztában azzal, hogy mennyi szénhidrátra van szüksége. Egy vaskos könyvet lehetne írni arról, hogy mit kell erről a makrotápanyagról tudnod, de szinte biztos vagyok abban, hogy ennyi időd erre nincs. Ezért a teljesség igénye nélkül tényleg csak röviden elmondom neked a legfontosabbakat.

Az agy működése, energia ellátása csak a szénhidrátok által biztosított, viszont nem feltétlenül akkora mennyiségben, mint amit egy tál sajtos pogácsa, vagy egy fél torta tartalmaz. Ennél sokkal kevesebb mennyiség az, amivel tökéletesen működik a szervezet.

Természetesen a szükséges napi szénhidrátmennyiség attól függ, hogy hány kiló vagy, milyen a mindennapi életritmusod, mikor és hogyan sportolsz. Ezt pontosan meghatározni csak akkor tudod, ha megfelelő ismeretekkel rendelkezel.

Persze jó pár kilót le tudsz dobni azzal, hogy kiiktatod a szénhidrátokat, de abban is biztos vagyok, hogy azt az étrendet HOSSZÚ TÁVON nem lehet tartani. Rövid időn belül – pár nap, hét – jön egy kattanás, kívánóssá válsz, és feltéped a hűtő ajtaját, vagy berobogsz az első boltba egy nagy adag péksütiért.

Máris kész a jojó effektus!
Jártál már így?

Azzal is érdemes tisztában lenned, hogy miben és mennyi szénhidrátot találsz. Az élelmiszereken található tápanyag táblázatot talán Te is megnézed.
De mit mondanak Neked a számok?
Sok? Kevés? Pont jó?

„Ó, ez még belefér, ma még nem ettem semmit!” – ismerős a mondat?
Na pont egy ilyen szitu azt mutatja egy szakembernek, hogy itt bizony nincs megfelelően összeállított étrend.

Egy dolgot kell a szem előtt tartanod!
A leghatékonyabb alakformáló diéta is CSAK AKKOR EREDMÉNYES, ha azt PONTOSAN BETARTOD!

Tudatosan, célirányosan, és kifogások nélkül kell haladnod ahhoz, hogy elégedetten nézhess a tükörbe.

„Jó, de mennyi ideig kell ezt csinálnom?” – csak addig, amíg FONTOS számodra, hogy nézel ki!
Nincs az a diétás étrend, amit kampány szerűen, 8-10-12 hétig csinálsz, eredményt érsz el, majd abbahagyod, és az elért alakodat megőrzöd!

Ha bizonytalan vagy, hogy mikor és mennyi szénhidrátot egyél ahhoz, hogy végre bomba formába kerülj, akkor szólj!
Segítek!
Személyre szabott étrendet készítek Neked, amivel fitt és sportos lehetsz!

…és mi van akkor, ha becsúszik havonta egy-egy csaló étkezés?

Erre a megoldás a HCA táplálék kiegészítő. KATTINTS a KÉPRE, ÉS ELOLVASHATOD, hogy segít Neked!

A jövő héten a stretching-nyújtás fontosságáról fogok írni, és ehhez egy stretching gyakorlatokat tartalmazó videót is készítek Neked!
A korábbi, alakformálással és edzéssel kapcsolatos cikkeimet ITT TALÁLOD MEG!
CSAKAZÉRTIS!

Palatinus Fitness Klub