Hogyan lehet kerek és feszes a popsid? Elárulom Neked!

Hogyan lehet kerek és feszes a popsid? Elárulom Neked!

A múlt héten a nyújtás, a stretching fontosságáról írtam Neked, ma pedig egy olyan témát boncolgatok, ami tutibiztosan érdekel Téged!

Mitől lehet kerek és feszes a popsid?!

Szinte biztos vagyok abban, hogy ahogy a legtöbb nő, Te sem vagy igazán elégedett a feneked formájával, kerekségével, állagával, keménységével, a rajta lévő zsírpárnácskákról nem is beszélve. Az egyik központi kérdés a lapos has és az ideális testsúly témaköre mellett.

Igen, szinte mindenki elégedetlen, ha a fenekéről van szó.
Még akkor is, ha a megfelelő edzéssel, edzésmódszerrel hetente több alkalommal bombázod az edzéseken.

De mi a megfelelő edzés, edzésmódszer a kerek popsi eléréséhez?

…és a másik gyakori kérdés: Mikor lesz már végre látható eredménye?

Az első kérdésre a válasz elég összetett, és nehéz egy mondatban válaszolni rá.
Nem vagyunk egyformák, se popsi formát, se izom-zsír testösszetételt tekintve, és akkor még ott van a heti edzések száma, az edzések intenzitása, a megfelelő táplálkozás és az izom fejlődéséhez nélkülözhetetlen táplálék kiegészítők.

Ami biztos: A kerek és feszes popsit SOSEM fogod elérni, ha…
… kevés a fehérje és szénhidrát a napi táplálkozásodban!
… folyamatosan csak a zsírégető kardió edzéseket tolod!
… a súlyzós edzéseidben „Barbie-súlyokkal” dolgozol, magas ismétlésszámmal!
… hiányzik az izomépítéshez szükséges BCAA és Glutamin a szervezetből.

Egy vicces-klasszikus mondás, hogy nem a Zumbától lesz kerek a feneked, hanem a guggolástól!

Igen, tudom, hogy ez egy nagyon nehéz és fárasztó gyakorlat!
Kihagyhatod, vagy végezheted saját testsúllyal, vagy látszat-„himi-humi” súlyokkal.
Előre borítékolom az eredményt: A célodat nem fogod elérni vele!
Akkor sem, ha kitartóan, éveken át csinálod!
Miért?
Egyszerű az oka: Mert nem ettől lesz feszesebb-kerekebb a feneked!

„Jó, de előbb a rajta lévő zsírt kell leégetnem!”
Oké, értelek! De nézd meg azt is, hogy a zsír alatt mi van!
Puha és plötyi, tónustalan izé?
Ha befeszíted a feneked, akkor a zsírréteg alatt ott lapul a kerek izomforma?

Megfelelő arányban kell a zsírégető kardió-, és az alakformáló-feszesítő súlyzós edzéseket kombinálni ahhoz, hogy VALÓBAN elérd a célodat!
Jó, de mikor lesz már jó a fenekem?
A második leggyakoribb kérdésre a válasz ezek függvénye.
Ezt még tovább bonyolítja a Te egyéni adottságod, popsiformád, ami genetikai örökség is. Ha alapból lapos a farizom, akkor bizony hosszú, kemény és keserves munka kell a változáshoz. Nincs reménytelen eset, de a Te döntésed, hogy mit és mennyi ideig vagy hajlandó megtenni érte.

Persze ott a gyors, fárasztó edzést nem igénylő, elég borsos áron mért esztétikai beavatkozás.
Ebbe nem szeretnék belemélyedni semmilyen szinten, aki ez mellett dönt, tegye nyugodtan, szíve joga…

Ha TE is inkább a saját, önerődből szeretnéd elérni álmaid alakját, akkor az Online Alakformálás csomagjai közül választhatsz az igényeid szerint. Ha a kerek popsi elérése a cél, akkor erre (is) fókuszálva, személyre szabottan készül el az edzésterved.
Onnantól kezdve pedig már jó úton jársz, „csak” annyi a teendőd, hogy kitartóan csinálod, hogy elérd az álmaid alakját.

CSAKAZÉRTIS!

Jövő héten abban segítek Neked, hogy milyen táplálék kiegészítőkre van szükséged, ha az érett női korosztályba tartozol.

Palatinus Fitness Klub