Gyakran ismételt kérdések

Edzéstervek

Nem sok konditermi ismeretem van, így is tudom használni az Online Alakformálás csomagjait?

Igen, az edzésterveket úgy állítottam össze, hogy minden gyakorlatnál leírtam Neked azt, hogy mire figyelj a szabályos végrehajtás közben. A gépek használata egyszerű, a legtöbb gépen kis rajzos ikonokkal bemutatják a gyakorlat mozdulatsorát. Ha végképp elakadnál, kapcsolatban leszünk, segítek!

Milyen nehézségi szintű gyakorlatokat tartalmaznak a különböző edzésterv csomagok?

A gyakorlatok nehézségi fokát nem feltétlenül a végrehajtás nehézsége adja meg, hanem az, hogy mekkora súllyal végzed. Alapvető gimnasztikai mozgásokra épül, így az általános iskolai testnevelés órán tanultak alapján Te is meg tudod csinálni.

Nem nagyon sportoltam mostanában, melyik Alakformáló csomagot válasszam?

Az Online Alakformáló csomag megrendelésekor egy Jelentkezési Adatlapot kell kitöltened, amiben az egészségügyi háttérről is kérek információkat. Természetesen a rendszeres sportolást csak akkor érdemes elkezdened, ha a kezelőorvosod is javasolja már.

Egészségügyi problémáim vannak, így is lehet sikeres az alakformálásom?

Ha az elmúlt 1-2 évben nem sportoltál rendszeresen, akkor kezdésnek mindenképp az Életmódváltó programot javaslom, ami heti 2 edzést tartalmaz. Akármennyire is elszánt vagy, mindenképp a fokozatosság betartását javaslom. Az érett női korosztályban már nagyon fontos az elegendő idő a regenerációra, az izmok pihentetésére. Annak azért nincs akadálya, hogy a pihenőnapokon nagyot sétálj, vagy a hétvégén kirándulj egyet a családdal.

Mit tegyek, ha nem tudom az edzésterv minden gyakorlatát megcsinálni?

Semmiképp se keseredj el, keressük meg az okát, hogy miért nem tudod megcsinálni.
Nincs olyan gép a konditeremben, ahova jársz?
Nem jut rá időd az edzés folyamán?
Nem tudod beállítani a gépet, vagy bizonytalan vagy, hogy szabályosan végzed?
Keress bizalommal, megkeressük az okot, és megoldjuk a problémádat!

ÉTREND

Van pár étel, amit nem szeretek, ez az étrend elkészítésénél számít?

A Jelentkezési lapban külön pontban jelezheted, ha van olyan étel, vagy alapanyag, amit nem szeretsz, vagy bármilyen okból nem tudod megenni. Ezt igyekszem az étrend összeállításánál figyelembe venni. Viszont azt tudnod kell, hogy az izom feszességét biztosító fehérjéket nem lehet kiváltani péksütivel, a rostokat tartalmazó zöldségek helyett nem tudok neked csirkepaprikást nokedlivel javasolni.

Nem tudok rendszeresen enni, így is lehet hatékony az alakformáló étrend?

A tudatos táplálkozás alapja a rendszeresség, sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy sokan ezzel nincsenek tisztában. Vagy ha tisztában vannak, akkor különböző indokkal magyarázzák, hogy miért nem tudnak rendszeres időközönként enni. Pedig szinte minden munkakörben és élethelyzetben megoldható a rendszeres, egészséges táplálkozás, csak kis odafigyelés kérdése az egész. Ha szeretnéd, ennek kialakításában is segítek, csak jelezd nekem, hogy ezzel van problémád.

Nehezen mondok le a finom falatokról, szeretek enni. Ettől még tudok fogyni, és lehetek csinos?

Természetesen nem kell lemondani a finom falatokról, csak az elkészítését kell megreformálni. Nem kell aszkéta életet élni, de a hagyományos étrend kalóriadús, szénhidrátban és zsírban gazdag ételeit le kell cserélni egészségesebb alapanyagokra.

A reggeli sokszor kimarad, napközben csipegetek ezt azt, viszont estére mindig nagyon megéhezem, és tudom, hogy nem jó, de ilyenkor szoktam többet enni. Mit tehetek ez ellen?

Először is a hozzáálláson kell kicsit változtatni, mert ez a koncepció sajnos senkinél nem vezet hosszútávú és sikeres alakformáláshoz. A jó minőségű tápanyagokra az egész nap folyamán szüksége van a szervezetednek ahhoz, hogy fitten, energikusan teljenek a napjaid. Az esti étkezésnél már erős hiányállapot lép fel, ráadásul az étkezés után már az alvás, pihenés időszaka jön, ami még jobban lelassítja és megnehezíti az emésztési folyamatokat, és könnyebben rakódnak le a nem kívánt zsírpárnák is.

Tudom, hogy fontos a folyadékpótlás, de nem tudok sokat inni, nem vagyok szomjas napközben. Ez mennyire fontos az alakformálásban?

Nagyon fontos a szükséges napi folyadék bevitele. Biztosítja a sikeres alakformálást, a megfelelő emésztést, és emellett az egyik leghatékonyabb és legolcsóbb ránctalanító is!  Ha a nap folyamán végig melletted van egy ásványvizes palack, akkor az nagy segítség lehet. Ne akkor indulj el „inni valamit”, amikor megszomjazol, hanem még a szomjúság érzete előtt iszogass szénsavmentes ásványvizet, teát, ízesített vizet. Napi szinten 10kg testsúlyonként 0,4 l folyadékra van szükséged, amibe a levesek és a kávé nem számít bele.

TÁPLÁLÉK KIGEÉSZÍTŐK

Ha rendszeresen és jól táplálkozom, akkor szükségem van táplálék kiegészítőkre?

Sajnos az élelmiszeripar nagyüzemmé vált már, a gyümölcsök és zöldségek vitamin, ásványi anyag tartalma rég nem olyan, mint 100 évvel ezelőtt. Az élelmiszerek minősége is jelentősen megváltozott, ezért érdemes odafigyelni, hogy jó minőségű alapanyagokból készüljenek az ételeid. De még így sem lehet megfelelő mennyiségű mikrotápanyagot a szervezetbe juttatni. A táplálék kiegészítők ebben segítenek neked, ráadásul vannak olyanok, amelyek speciálisan a sportoláshoz, az izom megfelelő fejlődéséhez nélkülözhetetlenek, amelyeket a mindennapi táplálkozással lehetetlen úgy és abban az arányban a szervezetbe juttatni. A táplálék kiegésztők azonban csak KIEGÉSZÍTŐK? a rendszeres, szilárd táplálkozásra is szükség van ahhoz, hogy fitten és energikusan teljenek a mindennapjaid.

A táplálék kiegészítők nem károsak az egészségre?

Minden kereskedelmi forgalomban kapható táplálék kiegészítő szigorú ellenőrzésen megy át, amit gondos kutatómunkával fejlesztettek ki. A webshopomba pedig kifejezetten olyan termékeket tettem be, amelyek az érett női korosztály számára hatékonyak, és én magam is évtizedek óta problémamentesen használok.

Az Alakformáló csomagokhoz javasolt táplálék kiegészítőknek milyen hatása van?

Az Alakformáló csomagok termékeit úgy állítottam össze, hogy a célodnak megfelelő legyen, de erről részletes leírást is találsz a csomagoknál. A javasolt termékek működését, hatásmechanizmusát részletesen megtalálod a webshop egyes termékeinél.

Szedtem már táplálék kiegészítőt, de sokszor elfelejtem bevenni. Így mennyire hatékonyak?

A rendszeresség itt is a hatékonyságot segíti elő, hiszen ezekre a tápanyagokra a szervezetednek napi szinten szüksége van. Tedd a konyhában egy külön kis sarokba, ahol szem előtt van, így mindig eszedbe fog jutni, hogy bevedd. Hidd el, pár nap után napi rutinná fog válni.

A fehérjeporoknak van puffasztó hatása?

Előfordul, hogy némely fehérjepor nehezebben emészthető, és természetes, ha ez zavar, hiszen nem kell így lennie. Ha a napi előírt mennyiséget nem léped túl, akkor ez ritkán fordul elő. Okozhatja az is, hogy a gyártástechnológia nem megfelelő, és ez okoz gondod, viszont a webshopomban szereplő termékekről még nem kaptam ilyen visszajelzést. Ha mégis előfordulna, akkor a tejsavó fehérjét más alapanyagú fehérjeporra célszerű lecserélni. Ebben is tudok Neked segíteni, keress bizalommal!